Informačka #2 – Amnesia, Discord

To koukejte, co já to měl k obědu?!

Jeden den uplynul a je tu druhá informačka. V té první jsem v závěru odkázal na jednu hru a nepojmenoval ji. Jde o Atentát 1942, což je takové interaktivní edukativní FMVéčko, které se točí kolem útoku na zastupujícího říšského protektora Heydricha. O čem hra je, jak vypadá a mé dojmy si zhrnu v samostatném článku.

To byl večer, na nic nevzpomínám!

Psal se listopad 2014 a já se tehdy vrhnul do prvního průchodu téhle hry. Tenkrát jsem to pojal v rámci let´s play série a prošel tak hru od začátku do konce. I když tehdejší technická stránka (kvalita videa, zvuku ap.) nebyla bůhvíjaká, má to pro mě své kouzlo prvního hraní „na blind“. 

Pasáže s osvětlenými místnostmi jsou lahodící oku a strach odhánějící.

Léta plynula, já se s kvalitou posunul zase několika krůčky kupředu. Píše se tedy duben 2019 a já se rozhodl, že si Amnézku zase zahraju. Tentokráte však formou streamu. Nečekal jsem, že bych se ve hře orientoval a třeba si na něco vzpomněl. Ale skutečně jsem postup vpřed tasil z rukávu a nezůstal nikde dlouho zaseknutý. Postup příjemně odsýpal a s lepší grafikou se i lépe hrál. Včera jsem tedy podstoupil na streamu přes tři hodiny hraní a budu v tom pokračovat dnes večer.

Hellyho Kutloch, prej to tam smrdí!

Takový kutloch se vyznačuje tím, že do něj prosvítá slunce jednou za uherský rok. Nevětrá se, smrdí to tam, ale hlavně že je teploučko! Pořádný zabedněnec ten Helly, jež se ujal vedení v téhle říši zvané Discord

kliknutím na obrázek se dostanete do skupiny

Pokud Vás zajímají věci okolo mé tvorby, můžete sem zavítat. Jde vyloženě o moji skupinu na Discordu, kde publikuji svoji tvorbu. Zároveň se tu vyskytují různé tématické chat místnosti. Takže se tu můžeme společně bavit o všem možném.

FMV (Full Motion Video) je technika vyprávění videoher, která se opírá o předem nahrané video soubory, aby zobrazovala akci ve hře.

Profilový obrázek

Author: Hellhouse

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *