Deník hráče #03 : 7 days to die (2.den)

Mé kroky se zrychlovaly a přede mnou se začaly vykreslovat textury krajiny. Domek osazený v kotlině, vůkol stromoví, kamení a vodstvo nablízku. Co víc si pro začátek přát? Konečně nebudu běhat kilometry daleko jen abych si napustil dvě až tři lahve vodou. Cíl byl tedy jasný, ubytovat se v nádherném dřevěném domku se zděným prvním podlažím. Rodinný dům měl však jednu vadu na kráse. Měl stále své původní majitele, kteří se tu stále pohybovali nebo pospávali. Ač jim život už dávno protekl mezi prsty, stále byli velice pohybliví a nasraní, když jsem se jim začal vloupávat sekyrkou do baráku skrze hlavní dveře.

Zatímco jsem bušil do dveří a zaslech zvuky zombíků nebezpečně blízko, spolkla první herní den tma a noc se postupně převalovala do dalšího dne. Všudypřítomná tma mi na sebevědomí nepřidala a tak jsem z domu vždycky jednoho zombíka vylákal ven a tam jej pobil jak jen můj um byl schopný to udělat. Občasný útok zvenčí mě upozornil, že je třeba urychleně někde umístit postel (spawnpoint) abych nemusel celou tůru absolvovat znova. Uvnitř domu už moc obyvatel nezbylo, někteří spali v rozích, takže jejich odstranění nebylo tak těžké. Když už jsem se toulal po nejbližším okolí domu, stále jsem slyšel zvuky zombie, ale nikde nikdo. Nakonec jsem si všiml dvou „sestřiček“ bugnutých na střeše. Záhy byl klid. Bylo na čase prozkoumat dům, osvětlit v něm nejnutnější místa a zabednit okna.

V mezičase jsem se v klidu najedl vydatného jídla, kterým byly borůvky a nacpal se antibiotikama abych nechcípl na radiaci, kterou mě obdařil jeden z obtloustlých zombíků. V zápalu toho všeho přišel druhý den a začlo svítat. Trpěl jsem akutním nedostatkem základních surovin. Nejen jídla, ale také dřeva a kamení, takže jsem se vrhl do práce a začal těžit. Díky dvanácti hodinové šichtě jsem získal nějaké suroviny do začátku, zničil desítky kamenných sekyrek, ale hlavně jsem se díky téhle činnosti mohl zaradovat z nášupu zkušenostních bodů. Vylepšil jsem si hned MINER 69ER, což je prvek, který mi do začátku výrazně pomůže s těžbou.

Když už se zase blížil večer, přišlo mi že mrhám čas těžbou a tak jsem si odskočil k prvnímu obrannému námětu. Načrtl jsem si příkop kolem domu a po chvíli začal tuhle myšlenku realizovat svou suprovou kamennou lopatou. Uvědomil jsem si, že tahle práce mi zabere hodně času. Když jsem vyrobil své první dřevěné bodáky (kůly, které umístíte do děr a zombíci se na ně nabodnou), došlo mi nejen dřevo, ale také skutečnost, že tahle obranná hráz bude náročná i na zdroje. Bude třeba spousta dřeva a ještě více lopat! Škoda, že apokalypsa skoro všechno živé pobila svým zákeřným hávem. Nějaký ten dělník z východu za malý poplatek by se hodil. Jedny ruce jsou málo.

Z rutinní činnosti mě vytrhl zvuk zombie a co mě nejvíc znepokojilo bylo, že se objevily na mé střeše. Tenhle zvláštní spawn se mi později ve hře už nestal. Vydal jsem se tedy na střechu ty nezvané hosty sundat. Po žebříku jsem se vydal rychle vstříc cíli, zvítězil v souboji s nemrtvými. Ale odvěký rival (žebřík) už od dob prvního Half-life mě přeci jen dostal. Na zpáteční cestě jsem z něj spadl tak nešikovně, že jsem si zlomil nohu. Naštěstí jsem nedávno našel dlahu a tak jsem ji použil a zraněním jsem nepodlehl. Ovšem jak už to u zlomenin bývá, pokud jde o ty v oblasti dolních končetin, omezily mi rychlý pohyb. Záhy jsem to při stmívání pocítil, že jsem pohybově omezený a nemůžu běhat jako laňka (ač mám nohy stejně chlupaté a křivé). Smrákalo se a návštěvy se začaly hemžit okolo mého domku, kde jsem v rozmezí tří metrů vyplenil všechnu trávu abych si tak vymezil část kudy povede příkop.

Vylepšil jsem si další vlastnosti jako CAMEL nebo CONSTRUCTION TOOLS. Zašel jsem se projít do pouště a nasbíral nějaké Yucca Fruit. Dočerpal po cestě zpátky také vodu do zásoby. Ten dům jsem si zamiloval. Kousek odtud poušť, voda a za kopcem zasněžené hory. Nedaleko město a také spáleniště. Nic nemám vyloženě daleko, takže je třeba se tu pořádně opevnit a zapustit kořeny hodně hluboko.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *