Čas neúprosně běží a máme tu zase další měsíc za námi. Jak jsem již předeslal v minulém článku na tohle shrnující téma, tedy únor 2017, budu v tom i nadále pokračovat. Takže nebudu se tu v úvodu nějak sáhodlouze rozepisovat a půjdeme rovnou k meritu věci. Tedy nejprve se hodí zmínit, že jsem se za celý měsíc nevěnoval věcem okolo "Herní výzvy dh 2017", takže se tu o ni ani zmiňovat už nebudu. To jen pro zvědavce, kteří by snad chtěli vědět jak jsem v téhle věci postoupil dále. 

The Fall of Dungeon Guardians

Na začátku března jsem měl takové ty choutky k neustálému navštěvování Steamu a podchycení nějaké té starší pecky ve slevě. Nic moc se mi nezadařilo a tak jsem si párkrát zahrál nedávno zakoupený The Fall of Dungeon Guardians. Musel jsem hru po nějaké té chvili ukládat častěji. V nových lokacích, které se jakoby načítaly, mi hra vždycky slítla a já musel hru znovu spustit. Záhy tedy pokračovat od posledního quick sejvu. Jednou – stane se, podruhé – sakra zas? potřetí – jak jinak! počtvré – jebu to. Nevím co se dělo, možná špatná konstalace hvězd jednoho březnového večera, kdo ví. Každopádně hra mě dost bavila, takže uvidíme co v budoucnu přinese. Jestli bude stále padat, tak ji nechám ladem. 

Dh profil

Březen ukrojil ze svého života zhruba šestý den a já se přistihl, že bych si mohl zase nějak zkrášlit svůj nádherný dh profil. Vzhledem k mé grafické disfunkci, rozuměj nemám hlavu na tvorbu líbivé grafiky, jsem zvolil takovou klasickou šedo-černo-bílou variantu bannerů a obrázku – tedy loga HellhouseLP. Nové logo jednobarevné šedé siluety domu s jednoduchým nápisem mě napadlo vytvořit na základě úvodních několik vteřin filmu Sám doma (aneb Helly sám doma s hrami). Bodří si pamatují, že v titulcích se objeví také silueta domku v černém pozadí. Možná jsem původně chtěl, aby to celé vypadalo trošku lépe, ale na mě je to až moc dobrý!

Bezprostřední inspirace loga přišla podprahově díky filmu Sám doma 

Na facebooku jsem také postnul první námět na nové Youtube náhledovky k videím. Při její realizaci mi to přišlo vcelku dobré, ovšem čím déle jsem na ni koukal poté (ve zmenšené podobě), přišla mi zbytečně přeplácaná a nic neříkající. Pustil jsem ji k vodě a začal si vytvářet další nezajímavé náměty offline. V budoucnu určitě plánuju se k tomu vrátit. Jen bych to chtěl mít lépe provedené a hlavně jednoduché. Nevylučuju, že si něco nepředkleslím v Malování a postnu to někomu, kdo je v téhle oblasti zběhlejší. 

Ukázka "nápadité" náhledovky pro Youtube videa a přilehlý domeček

Na významný den pro celý svět, tedy 8.března, vyšel na kanále  Czokhobo Haluzplej dlouho chystaný  vlog, takže jsem si poté uštědřil hodinku svého času a do pohody zrelaxoval. Na druhý den jsem se toulal ve vodách steamu, kde jsem narazil na Bad Dream: Coma, které mělo vyjít večer po 21.hodině. Váhal jsem nějakou chvíli, jestli se mám do hry pustit a zakoupit ji čerstvě po vydání. Taky jsem váhal, jestli ji po vydání neposlat darem slečně  Repulsivní, neboť je to hra, která sedá jako příkladná prdelka na hrnec jejího  Youtube kanálu. Pak mi zase hlavou lítalo, že by byla škoda ji na svém kanále nemít, když jsem předchozí díly nedávno natáčel – no vždyť si ji přeci můžu zahrát a darovat výše zmíněné slečně na její svátek! 😀

Ze hry Bad Dream: Coma jsou momentálně pouze dvě videa a série je pozastavená.

Nakonec jsem stejně chytl smolíka, v daru mě předčil jiný dárce. Mezitím jsem už stejně hru natáčel a publikoval dva party. Nutno říci, že je hra velice zajímavě a detailněji laděná, než díly předchozí. Jsou tu také nové prvky, které mi chvíli dělali problém. Každopádně pro zajimatele této série můžu zmínit, že hra aktuelně u mě nemá prioritu, na což navážeme další věcí, která se udála někdy okolo desátého března.

Při brouzdání po svých odběrech jsem si uvědomil, že bych potřeboval zřejmě ještě jeden život na to, abych zkoukl všechno, co chci u oblíbených tvůrců vidět (stejně tak u jsem se u sebe zaměřil z takové té roztěkanosti všemi směry na jednu jedinou hru a to je nyní  Neuro Hunter). Takže jsem si uvařil kávu, pustil si pohodovou muziku, hodil se do pohody a prošel si všechny videa a série, které by mě mohly zajímat. Nastavil jsem si režim sledování jedné série u jednoho tvůrce a nutno podotknout, že tenhle režim funguje. Mám to všechno ucelené a neskáču z děje jedné hry na děj druhý. Poprvé se mi tenhle systém povedlo převést v praxi v neděli jedenáctého března, kdy jsem v rozmezí jednoho dopoledne stihl zkouknout celou herní sérii  Resident Evil 1 v podání  Biohazard Jokera. Přesně tak, jak to mám rád. Tedy s nadšením, pozorností a těšbou na další díl. Očekával jsem, že sérii dám tak tři dny pozornosti abych ji stihl a hle, mezi desátou dopolední a druhou odpolední nebylo co sledovat. Pokud se chcete ponořit do světa Resident Evil hezky od začátku s českým komentářem, tak není co řešit a běžte se kouknout na průchod Biohazard Jokera. 

Většinou si speciály alespoň z části předpřipravím,,,

Můžu říct, že se mi tenhle systém daří dodržovat i nadále. Osmnáctého března jsem se ponořil do sledování rozkoukané herní série  Lifeless Planet u slečny Repulsivní a nutno podotknout, že to byla opravdu parádní série na vcelku neobvyklou hru. Ve stejný den jsem se spontánně vrhl do natáčení nultého speciálu Pohledy do minulosti, kde vlastně retrospektivně pohlížím na svoji vlastní tvorbu, vytvářím sestřihy a kecám do toho. Nultý díl je takovým pohledem na dobu, kdy jsem ještě nevěnoval videím svůj komentář. Zaměřoval jsem se hlavně na videa na starém kanále, jak vznikla a co se třeba okolo či v zákulísí dělo.

Screen ze hry Project Wake….

V polovině března jsem se vrhl na snímek Trumfové Eso a tak jsem se opět vrátil ke své vleklé činnosti, sledovat filmy s Budem Spencerem a Terencem Hillem hezky od počátků dostupných filmů. 

Devatenáctého březnového dne jsem zase zalezl na Steam a tam si pořídil hru Voxelized ( ukázka). Říkal jsem si, že to vypadá jako Minecraft. To musím otestovat. Nejenže to vypadá jako Minecraft, ono se to i hraje jako Minecraft. Hlavním rozdílem jsou nepatrné detaily. Třeba poletující listí, koruny stromů se hýbají sem a tam pod nápory větrů, květinky i travička se pohupují spolu ruku v ruce a do toho svítí sluníčko… Největší bolest celé mé dvouminutové návštěvy herního světa. Cele je to prostě Minecraft v jakém si mlhavém snu a pokud vás z toho nebolí oči ihned, přijdou následky později. Hra letěla sviňským krokem z disku. Zřejmě hrám nedávám moc šancí, viďte? 😀 Proč se o tom zmiňuju. Záhy jsem si také okusil další freeware věc ze Steamu zvanou Project Wake ( ukázka). Koukal jsem po Youtube, nikde jsem neviděl český LP, tak jsem se jej rozhodl spustit.

…doporučuju jej hrát za letních dnů, kdy vám na monitor svítí slunce. Pro lepší atmosféru..

Aby byly váhy světla a tmy ve vesmíru srovnány, musel na Voxelized reagovat tvůrce hry Project Wake. Hra se celá noří v takovým idiotským odstínu šera, který mi nesedl ani na druhé a třetí zahrání. V podstatě běháte s holou řití a nožem v ruce po nějaké farmě. Hra mě nabádala k tomu přežít. Takže jsem se začal chovat tradičně průzkumnicky a lezl do prvních stodol, kde bych našel nějakou střelnou zbraň. Jenže stepující robotí hlídač mi byl v patách. Já utíkal, zadejchal se, zastavil. Vydýchal se. Schytal pár ran z pušky robota. Rozběhl se, utíkal, zadejchal se. Zastavil. Vydýchal se. Scyhtal další smrtící dávku střel od robota. Fajn hra. Vypínám, kleju a zapínám Minecraft. Rád bych se na tenhle kousek podíval ve formě LP od někoho z naších Nezávislých LP tvůrců. Pokud to někdo z vás čte, vrhněte se do hry, rád se podívám.

Na konci března jsem se také věnoval zvelebení svého herního koutku. Sjednotil jsem si doma staré konzole na jedno místo a tím pádem si můžu už daleko pohodlněji kdykoliv některou z nich zapojit a hrát. Jako oslavu staromládeneckého koutku jsem si rozjel na Playstationu Clock Tower a dostal se do fáze hry, kterou mám ukončený poslední part na svém Youtube kanále. Promazal jsem si paměťovou kartu starých sejvů a mám tři volné sloty pro Clock Tower. Poslední březnový týden patřil ve sledovanosti hlavně dívkám. Má pozornost směřovala k prvotině slečny  Repulsivní – Amnesia Premotion a také ke hře  7 Days to Die od Arenn thia LP.

I když je dnes konec dubna a já tu provádím mírnou korektůru na článek pro březen 2017, stále stíhám standart – tedy na předchozí měsíc vyplodit pro čtenáře článek zaměřující se na činnosti měsíce minulého. Ovšem v březnu jsem pohled na únor zvládl podstatně dříve. 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *